Varför ska du välja TYTAN IPTV?

LEDANDE LEVERANTÖREN AV IPTV

Vi erbjuder kanaler från hela världen men är specialiserade på den nordiska marknaden.
Här erbjuder vi alla de mest populära kanalerna i full HD med nästan 100% drifttid på kanalerna.
Det som sticker ut i vårt sortiment är till exempel.
Viasat Sport Ultra HD, Viasats full HD-sportkanaler och C more sportkanaler i minst HD-kvalitet.
Våra utbud uppdateras flera gånger i veckan med de senaste filmerna och serierna, naturligtvis med text på de nordiska språken.
Vi sänder också Viaplays evenemang, till exempel UFC och liknande.
Om du vill ha en riktig premiumleverantör av IPTV har du hittat precis rätt!

Priser

Med tusentals premiumkanaler, filmer och serier som spelas i de allra bästa upplösningarna.
PPV- och viaplay-kanaler, priset för våra prenumerationer är mycket prisvärt!

Stabila Servrar

Vi har den mest stabila IPTV-tjänsten på marknaden.
Kanaler, filmer och serier med en upptid utanför denna värld. Dessutom utan att äventyra kvaliteten.

Support

Utbud

Vi sänder alla svenska IPTV-kanaler, C mer, Viasat 4K (Ultra HD), Sport Channel, Strive, PPV, UFC, Motorsport, Golf, NHL, SHL, dplay Allsvenskan & superettan, Champions League, Fotboll och mycket mer.
Vi har Nordens bästa IPTV-tjänst.
Upplev skillnaden med en premiumleverantör, Tytan IPTV, det absolut bästa urvalet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Regler

– Du får inte dela dina kanaler med dina vänner, familj etc.
– Totalt förbjudet att restreama våra kanaler
– När du har mer än en anslutning kan du bara titta på kanalerna i samma hushåll !. Därför kan du inte spela kanalerna på en box utomlands och hemma, då krävs två prenumerationer.
– Du kan bara använda tjänsten på 1 enhet åt gången. Därför kan du inte använda tjänsten på flera enheter samtidigt, men så länge den inte används på flera enheter samtidigt kan du använda tjänsten på hur många enheter du vill!
– Att hoppa för snabbt mellan IP-adresser är förbjudet eftersom det inte anses vara normal användning
– Förbjudet att spela in en kanal och samtidigt titta på en annan. Detta innebär att du använder dubbelt så mycket bandbredd. Vilket skadar oss!
– Om kanalerna kommer i fel händer ligger ansvaret i dina händer.

FAQ's

Du behöver minst 30mbit mot Holland för att uppleva problemfri tittande. Detta kan du testa genom att ladda ner denna fil http://iperf.worldstream.nl/10000mb.bin och se vad du får för hastighet när du laddar ner den. Själva filen är värdelös och behöver inte laddas ner färdigt, det är hastigheten vi är ute efter. Bästa tiden för att testa din hastighet är Vardagar 19-22 samt Helger då de flesta bredbandsleverantörer har överbelastning dessa tider. Det finns en del leverantör som ger falska löften om 100mbit bredband, men detta är tyvärr långt ifrån sant. 100mbit får du från dessa OM

  • Du surfar på dagtid, ej kvällstid
  • Om du surfar på hemsidor som har servrar baserade i Sverige

Därför ber vi dig prova din bandbredd mot Holland På kvällar och helger då många bredbandsleverantörer har överbelastat. Får du mindre än 30 mbit är det dags att byta bredbandsleverantör då din leverantör ljuger för dig.

Nej, det är strikt förbjudet. Du får endast använda ditt abonnemang på en enhet åt gången, även om de andra enheterna befinner sig i samma hushåll.

Vi har extra anslutningar du kan köpa så du kan kolla på fler enheter samtidigt.

För att prova våran IPTV, kontakta oss i vår livechatt.

Alla testperioder är 60 minuter och slutar fungera automatiskt.
Vi har inga bindande tider eller dolda avgifter.
Om du vill fortsätta med vår IPTV-tjänst efter att du har provat, vänligen kontakta oss i vår livechatt.

Inga dolda kostnader – Inga avtal – Inga bindande tider – Live support 7 dagar i veckan

NOTERA! 1 Test per hushåll.

Detta bror på att ditt nätverk fragmenterar (bryter) paket i trafiken mellan vår server och din enhet vilket gör att bildrutor inte riktigt hänger med. För att ordna detta behöver du optimera inställningarna i din router. Vissa bredbandsleverantörer (som exempelvis Bahnhof) kan ha större problem med dessa och går inte alltid att fixa.

Det finns en del personer som kan uppleva lagg,frysningar och annat när de använder sig av IPTV, oavsett levenrantör. Eller att det inte fungerar och står och buffrar/connectar. Detta beror oftast på en felinställd router, en router som inte kan distribuera paketen korrekt samt fragmentering av paketen.
Detta gäller även er som inte kan ansluta till kanalen och den bara står och snurrar eller ansluter.

Instruktioner finns inte, då det finns hundratals olika routrar på marknaden och alla har olika. Men inställningarna och konceptet är samma för alla märken,
det gäller bara att hitta inställningen i routern.

1.Kolla din internet hastighet på speedtest.net Mät din hastighet mot en server i Netherland.
Det krävs lägst 30mbps för att IPTV skall fungera.
2.Stäng av din brandvägg i din router.
3.Byt DNS i din router till Googles DNS som är 8.8.8.8 och 8.8.4.4
4. Stäng av Multicast i din router.
5. Optimera MTU storleken i routern http://www.tp-link.com/us/FAQ-190.html (Valfritt, ej jätteviktigt)
6. Ibland kan även avstängning av QoS i routern hjälpa. Om inte avstängning av QoS hjälpte, så gör raka motsatsen, sätt på den och lägg högsta prioritet av bandbredd till Video/Ljud och inte till surfning och filndeladdning.
7. Stäng av NAT i router (Gör detta sist, endast om inget annat fungerar)

Ni som kör Telia bryggor kommer aldrig få IPTV att fungera, ni måste kringgå Bryggan.

Om detta inte fungerar, testa att köra internetkabeln direkt till bredbandsuttaget för att vara säker på att det inte är routern som ställer till besvär.

Funkar inte ovanstående lösningar? Kontakta oss och beskriv ert problem så får vi hjälpa er.

Nej det finns inget öppetköp eller liknande. En beställning är bindande. Därför finns det 1 månadsabonnemang för att garantera att alla kunder blir nöjda.

2-4 Dagar. Bor du mer avlägset så kan leveranstiden bli längre. I värsta fall upp till 9 dagar.

Kontakt oss då du mottagit din box för aktivering.